Telegraf - Newsletter pro zaměstnance společnosti Siemens

Telegraf

Newsletter pro zaměstnance
regionální společnosti

zpět na hlavní stránku

Představujeme Workday – nový nástroj pro personální administrativu

Ve třetím čtvrtletí fiskálního roku 2021 se spustí aplikace Workday, která nahradí ESS portál a HR SAP modul. V článku se dozvíte, jak bude Workday fungovat.

Po téměř 15 letech se rozloučíme s personálním modulem SAP a ESS portálem, které nahradí aplikace Workday. Jde o moderní cloudové řešení k administraci osobních a pracovních údajů, jehož spuštění je u nás naplánováno na konec Q3 tohoto fiskálního roku.

V nové aplikaci budeme spravovat vše, co souvisí se naším pracovním životem. Zároveň budeme mít mnohem širší možnosti i odpovědnost za osobní data, manažeři i za procesy související se správou zaměstnanců.

„Z mého pohledu je momentální největší výhodou mobilní aplikace, která umožňuje přístup opravdu odkudkoliv a kdykoliv. Do budoucna tímto navíc umožníme přístup i zaměstnancům bez počítačového účtu,“ vysvětluje Marcela Bourová z HR oddělení regionální společnosti Siemens.

Velkou výhodou je i zjednodušení a zrychlení nejenom práce s aplikací, ale i schvalovacího procesu. Téměř ve všech procesech se vyskytuje pouze jeden schvalovatel – přímý nadřízený. Posílí se role manažerů jednotlivých oddělení, kteří budou iniciátory všech změn. Díky harmonizaci a standardizaci tak nebude záležet ani na tom, ve které zemi jsou jednotliví členové týmů administrativně zařazeni.

Dále zde budou uloženy všechny změny. Uvidíte celou svou kariérní historii, ať již to bude pracovní zařazení nebo například změna mzdy. Přístup do systému bude platný ještě 18 měsíců po skončení pracovního poměru a bude možné zobrazit výplatní pásky, nebo požádat o referenci.

Před zavedením aplikace Workday ji budeme testovat, ke spolupráci jsme pozvali zástupce zaměstnanců z jednotlivých závodů i regionální společnosti, kteří jako první budou mít možnost seznámit se s toolem. Jejich zkušenosti a zpětná vazba nám pomohou s přípravou komunikačních materiálů. 

V první vlně budou mít přístup zaměstnanci s pracovním emailovým účtem a adresou, v další fázi i zaměstnanci bez pracovního emailového účtu. Ti budou využívat připojení přes internet pomocí přihlašovacího jména a hesla.

Sledujte nás
Líbil se vám
článek?