Technologie budov | 29. 05. 2018

Premium Office – technologie budov pro sofistikované kancelářské budovy

  • Bezpečné, atraktivní a pohodlné pracovní prostředí zvyšuje produktivitu
  • Nároky generace digitálního věku stále rostou technologie budov jsou klíčové pro výslednou image budovy a její pronajímatelnost
  • Výrazně vyšší čisté provozní výsledky díky lepší pronajímatelnosti a nižším nákladům na energie a provoz


Siemens představuje modulární řešení technologie budov a technických služeb Premium Office pro osobité kancelářské budovy. Premium Office umocňuje digitalizaci technologie budov a mění kancelářské budovy ve vysoce výkonné inteligentní kancelářské prostředí. Správcům zařízení, majitelům budov a investorům přináší Premium Office konkurenční výhodu na trhu s kancelářskými prostorami a uživatelům budov atraktivní pracovní místo.

 

Bezpečné, hezké a pohodlné pracovní prostředí

Hlavním cílem technologie kancelářských budov je vytvořit bezpečné, atraktivní a pohodlné pracovní prostředí. Klima uvnitř budov má zásadní vliv na produktivitu a soustředěnost zaměstnanců i na absenci zaměstnanců z důvodu pracovní neschopnosti. Na technologii budov nabízející jednoduché použití a bezproblémové pracovní podmínky závisí také spokojenost uživatelů budov – a tím i jejich motivace a loajálnost vůči společnosti. Klimatizace, osvětlení, zastínění, technologie pro prezentace i systém správy přístupu musí být pohodlné, personalizované a jednoduše pochopitelné. Obsluha technologií probíhá stále větší měrou prostřednictvím chytrých telefonů a aplikací.

 

Investice do image budov

Tradiční technologie budov je doplněna o lokalizační aplikace, které propojují infrastrukturu budovy s lokalizačními údaji. Díky tomu mohou nejen uživatelé, ale i návštěvníci nalézt cestu v kancelářských komplexech a lokalizovat v kancelářském prostředí spolupracovníky bez pevného pracoviště či přenosné pracovní vybavení. Společnosti využívající takovéto služby soustředěné na uživatele jsou lidmi narozenými v digitálním věku považovány za pokrokové a atraktivní pro zaměstnance. U většiny pracovních prostředí tvoří náklady na personál přibližně 90 % celkových nákladů. Investice do technologie budov podporujících motivaci, produktivitu i kreativitu zaměstnanců jsou proto relativně levné a nabízí výborný poměr nákladů a přínosů.

Vnímají-li zaměstnanci kancelářskou budovu, v níž pracují, pozitivně, zlepšuje to nejen image jejich zaměstnavatelů, kteří si prostory v budově pronajímají, ale zvyšuje to také reputaci budovy samotné. Výsledkem je lepší pronajímatelnost, nižší míra neobsazenosti a vyšší výnosy z pronájmu. Dalším faktorem pozitivně ovlivňujícím reputaci budovy u uživatelů a nájemníků je její trvalá udržitelnost. Mnoho společností podává informace o svém úsilí dosáhnout účinného využívání energie a zdrojů při provozu budov ve firemních výkazech. Premium Office poskytuje údaje nezbytné pro potřeby dokumentace.

 

Výrazně vyšší čisté provozní výsledky

Správci zařízení, provozovatelé budov i investoři využívající Premium Office profitují ze služeb, které šetří energii a provozní náklady a neustále optimalizují výkon budov. Analýza statických i dynamických údajů o využívání a provozu budov je zúročena v opatřeních, která optimalizují spotřebu energie, řídí potřeby údržby a zlepšují efektivitu prostor. Snížení nákladů a zvýšení výnosů plynoucí z vyšší pronajímatelnosti díky využití Premium Office umožňuje majitelům budov a investorům dosáhnout výrazně vyšších čistých provozních výsledků.

 

Premium Office – modulární řešení

Premium Office se skládá z řady modulů, od požární bezpečnosti a bezpečnosti budov až po energeticky účinný provoz budov a datové služby. Součástí jsou také služby zaměřené na uživatele, které propojují infrastrukturu budovy s údaji o lokalizaci, i služby navržené pro zlepšení hospodárnosti budov, např. proaktivní údržba či poradenství v oblasti energií a trvalé udržitelnosti. Moduly je možné kombinovat podle potřeby s ohledem na požadavky a rozpočet. Rozsah služeb a aplikací Siemens během následujících let postupně rozšíří.

Premium Office vychází z integrované platformy pro správu budov Desigo CC, systému automatizace místností Desigo Room Automation a platformy pro vzdálené služby Siemens Remote Service Platform, která zajišťuje zabezpečený přenos dat. Desigo CC umí řídit, sledovat a optimalizovat veškeré obory v budově – od topení, ventilace a klimatizace přes požární bezpečnost a zabezpečení až po správu energie, osvětlení a zastínění.

Desigo CC umožňuje bezproblémovou spolupráci všech systémů budovy, a to včetně komponentů třetích stran. Systém automatizace Desigo Automation System zajišťuje konzistentní řízení strategie místností a perfektní interakci mezi topením, ventilací, klimatizací, osvětlením a zastíněním.

Foto

Kontakt

Siemens, s.r.o., Corporate Communications
Kontakt pro média: Mariana Kellerová, telefon: +420 602 403 594
E-mail: mariana.kellerova@siemens.com

Pro ostatní informace kontaktujte naše kontaktní centrum: +420 800 90 90 90


Připojte se k nám na Facebooku (www.facebook.com/SiemensCzech nebo na Twitteru (@SiemensCzech, @chytramesta). Více informací o výzkumu a vývoji naleznete na www.siemens.cz/press/inovace-a-zajimavosti

 

Siemens Česká republika

Siemens patří mezi největší technologické firmy v České republice a již 130 let je nedílnou součástí českého průmyslu a zárukou inovativních technologií. Se svými 10 500 zaměstnanci se řadí mezi největší zaměstnavatele v Česku. Portfolio Siemens pokrývá řešení pro průmysl, distribuované energetické systémy, veřejnou infrastrukturu a technologie budov. Odděleně vedené společnosti Siemens Energy, Siemens Healthineers a Siemens Mobility působí na trhu energetiky, zdravotnických technologií a kolejové dopravy. Český Siemens je průkopníkem v oblasti průmyslové digitalizace a automatizace a inteligentní infrastruktury, v jejichž rámci přináší zákazníkům komplexní digitální produkty a služby. 

 

Koncern Siemens AG

Skupina Siemens Česká republika je součástí globálního koncernu Siemens AG, který je již více než 170 let synonymem pro špičkové technologie, inovace, kvalitu a spolehlivost. Siemens působí po celém světě a zaměřuje se na inteligentní infrastrukturu pro budovy a distribuované energetické systémy a na automatizaci a digitalizaci ve zpracovatelském a výrobním průmyslu. Siemens spojuje digitální a reálný svět ve prospěch zákazníků a společnosti. Prostřednictvím společnosti Siemens Mobility, předního dodavatele inteligentních řešení pro železniční a silniční dopravu, pomáhá Siemens utvářet světový trh služeb v osobní a nákladní dopravě. Prostřednictvím svého většinového podílu ve veřejně obchodované akciové společnosti Siemens Healthineers je Siemens také předním světovým dodavatelem lékařských technologií a digitálních zdravotnických služeb. Siemens drží také menšinový podíl ve společnosti Siemens Energy, která je světovým lídrem v oblasti distribuce a výroby elektrické energie, a jejíž akcie jsou kótované na burze od 28. září 2020. Ve fiskálním roce 2020, který skončil 30. září 2020, vytvořila skupina Siemens tržby 57.1 miliard EUR a čistý příjem 4,2 miliardy EUR. K 30. září 2020 měla společnost na celém světě kolem 293 000 zaměstnanců. Více informací naleznete na http://www.siemens.com

 

Další tiskové zprávy